Pritužbe
Trudimo se ispuniti sva tvoja očekivanja, ali svatko može pogriješiti. Ako smo te nečime razočarali, javi nam. Učinit ćemo sve da riješimo tvoje nezadovoljstvo.
Informacije o postupku rješavanja pritužbi i sporova
Pritužba je izjava nezadovoljstva upućena Društvu za osiguranje, a odnosi se na pružanje usluga osiguranja odnosno izvršenja obveza iz ugovora o osiguranju.
Svaka fizička i pravna osoba te predstavnik grupe potrošača koji odabiru i imaju namjeru izravno ili neizravno sklopiti ili su već sklopili ugovor o osiguranju, te svaka osoba koja ima prava i obveze temeljem sklopljenog ugovora o osiguranju, imaju pravo na podnošenje pritužbi na rad distributera u osiguranju i na pružanje usluga odnosno izvršenje obveza iz ugovora o osiguranju, i to zbog postupanja osiguratelja i zbog postupanja osobe koja za osiguratelja obavlja poslove zastupanja u osiguranju.
Pritužba može biti podnesena zbog:
- Postupanja Društva odnosno osobe koja za Društvo obavlja poslove zastupanja u osiguranju
- Odluke Društva u vezi s ugovorom o osiguranju ili izvršenjem ugovora o osiguranju
- Postupanja Društva u vezi s rješavanjem zahtjeva iz ugovora o osiguranju
Pritužbu je moguće podnijeti:
- U prostorijama osiguratelja popunjavanjem obrasca
- Poštom na adresu: CROATIA osiguranje d.d. (za LAQO), Vatroslava Jagića 33, PP 56, 10002 Zagreb
- Elektroničkom poštom na adresu: info@laqo.hr
- Pozivom na broj: 072 072 072
- Telefaksom na broj: 01 633 2020
- Putem društvenih mreža (WhatsApp, Viber, Facebook Messenger)
- Kroz LAQO aplikaciju
- Popunjavanjem forme ispod ovog teksta
Pritužba treba sadržavati:
- Ime, prezime i adresu podnositelja pritužbe ili njegovog zakonskog zastupnika za fizičke osobe
- Naziv tvrtke, sjedište i ime i prezime odgovorne osobe podnositelja pritužbe za pravne osobe
- Razloge pritužbe i zahtjeve podnositelja pritužbe
- Dokaze koji potvrđuju navode iz pritužbe kad ih je moguće priložiti, a može sadržavati i dokumente koji nisu bili razmatrani u postupku u kojem je donesena odluka zbog koje podnosiš pritužbu kao i prijedloge za izvođenje dokaza
- Datum podnošenja pritužbe i potpis podnositelja pritužbe odnosno osobe koja ga zastupa
- Punomoć za zastupanje kad je pritužba podnesena po punomoćniku
- Na pritužbu ćemo odgovoriti u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka pritužbe. Iznimno, kad odgovor nije moguće dati unutar roka, obavijestit ćemo te i naznačiti kad ćemo dovršiti istragu te kad možeš očekivati odgovor.