U pokretu

Saznaj sve o osiguranju. Bez složenih pojmova, obećajemo.

LaqoPrevent - Što naši korisnici mogu očekivati nakon launcha?

Kroz dosadašnju karijeru lansirao sam na tržište nekolicinu proizvoda, no ništa nije izazvalo toliki interes i brojna pitanja mojih bližnjih koliko lansiranje LaqoPreventa.  Kako ne bih odgovarao samo svojim prijateljima, pišem svima vama kakav je to Program, kako je nastao i što nas to uskoro očekuje u LAQO aplikaciji.

#newfeatures

#nasproizvod

#ljudi

#zajednica

Ivan Bimbi | April 15, 2021

Brend s korisnikom u središtu

Mračno doba odnosa tvrtki i korisnika nije bilo baš tako davno. Sjetimo se samo svih onih kašnjenja u odgovaranju na upite ili prigovore, neodgovaranja uopće, potpuno nerazumljivih opisa, uputa i uvjeta za korištenje nekog proizvoda i predugih čekanja na javljanje djelatnika korisničke podrške. U međuvremenu pomogle su nam tehnologije putem kojih korisnici brzo i jednostavno mogu izraziti svoje mišljenje i regulacija, ali mnogo toga u odnosu s korisnikom još ostaje nama na odluci i djelovanju.

#product

#osiguranje

#nasproizvod

#digitalnatransformacija

Kristijan Borbaš | March 18, 2021

Ova učiteljica vikende provodi planinareći, obožava prirodu i životinje

Priča Tee Jagetić, čiji su vikend izleti uz LAQO odnedavno jos bezbrižniji.

#ljudi

March 8, 2021

Bolje visiti na webu nego na šalteru. Ili kako smo uspješno lansirali prvo 100% digitalno osiguranje u Hrvatskoj.

Jednim ‘svajpom’ naručujemo taksi, jedan klik i ručak je tu, par klikova računi su plaćeni, namirnice naručene. Razni uberi, woltovi, revoluti, pa čak i tradicionalne banke, navikli su nas na brzinu i jednostavnost u raznim aspektima našeg života. Ta se očekivanja prenose iz jedne u drugu industriju i, ako brendovi žele uspjeti, moraju se prilagoditi. Brojne kompanije propustile su priliku zato što su predugo sjedile i nešto čekale.

#product

#team

#nasproizvod

#ljudi

Marija Jakeljić | February 24, 2021

Digitalizacija. Najčešći buzz ovog vremena. No LAQO ipak nije samo buzz.

Epidemiološka kriza značajno je ubrzala proces digitalizacije industrije osiguranja, ali i bez aktualnih kriza, promjene u navikama i potrebama klijenata, sve veća očekivanja te brze promjene trendova dovele su do toga da osiguratelji intenzivno ulažu u digitalizaciju. 

#nasproizvod

#ljudi

#digitalnatransformacija

Ana Zovko | February 10, 2021

Nikola voli kvizove i putovanja. A odnedavno i LAQO

Priča pasioniranog kvizaša Nikole Matasovića o tome kako mu je osiguranje odjednom postalo jednostavnije

#ljudi

December 23, 2020