5 najčešćih mitova o Kasko osiguranju koje treba razbiti prije 2026. godine!

11. prosinca, 2025.

laqo_blog_ilustracije_1590x1200_20200928_kasko_w970_w1940.png

Razmišljaš o tome trebaš li uzeti Kasko osiguranje?

Mnogi vozači u Hrvatskoj pogrešno razumijevaju osiguranje vozila, što dovodi do loših odluka pri kupnji police osiguranja. Evo pet ključnih mitova s kojima se susreću pri donošenju odluke o kupovini police Obveznog osiguranja, a još češće pri kupovini police Kasko osiguranja. Idemo razbiti mitove, ostaviti ih u 2025. godini i puni znanja uči u 2026.

Mit 1: Kasko je samo za nove automobile

Kasko se smatra isplativim samo za skupe nove aute, no zapravo štiti i starija vozila (u LAQO osiguranju do 12 godina starosti) od skupih popravaka, ovisno o kilometraži i rizicima. U LAQO osiguranju, Kasko pokriva nezgode za aute, ali i za motocikle ili teretna vozila do 3,5 tone. Ako ti je vozilo starije od 12 godine, tu je Kasko Basic, dodatno pokriće koje ima sličnu ulogu kao Kasko. Mi u LAQO mislimo na sve i smatramo da svi moraju imati dodatno osiguranje kako vozača i putnika, tako i vozila ako do sudara dođe tvojom krivnjom, zato smo kreirali Kasko Basic.

Mit 2: Kasko pokriva sve moguće situacije

Kasko nije univerzalna zaštita, isključuje isplatu prouzročene štete ako si vozio pod utjecajem alkohola i narkotika, mehanička oštećenja, gubitak vozila bez dokaza o krađi ili sudjelovanje u utrci, a ograničene su i prirodne nepogode. Mi u LAQO jasno navodimo pokrića koja ulaze u Kasko policu poput tuča, lom stakla i sudar sa životinjom ali i što točno pokrivaju.

Mit 3: Obvezno i Kasko su isto

Obvezno (AO) pokriva štetu na tuđem vozilu kada dođe do nezgode prouzročene tvojom krivnjom, dok Kasko pokriva štetu na tvom autu bez obzira na krivnju. Obvezno osiguranje je zakonski propisano kao obavezno i bez kojeg nije moguće registrirati svoje vozilo, a Kasko osiguranje je napravljeno kako bi štetu na tvom vozilu mogla sanirati i isplatiti trošak, ako se dogodila tvojom krivnjom, npr. ako udariš branikom u bubamaru ili skriviš prometnu nezgodu.

Mit 4: Kasko je uvijek preskup

Cijena Kasko osiguranja ovisi o karakteristikama i vrijednosti vozila te o dobi vlasnika vozila. Također, dodatni kriteriji koji ulaze u izračun cijene Kasko osiguranje s franšizom je svrha vozila (taksi ili osobne svrhe) i registracijska regija. Možda ti se to na prvu čini nepošteno, ali vjerojatnost da se dogodi nesreća nikako nije ista u Zagrebu i Bjelovaru. Kasko je trenutni trošak koji štedi novac dugoročno, posebno u slučaju ako dođe do nezgode prouzročene tvojom krivnjom.

Mit 5: Dodatna pokrića su nepotrebna

Dodaci pokrića poput Vuče i asistencije, Zaštite bonusa ili Vozač i putnici pružaju dodatno osiguranje putnika, ali i pomoć na prometnicama posebice u vrijeme zimskog perioda kada su temperature niže, ili preko ljeta kada se vozilo može pregrijati. Lom stakla i Tuča su česti u zimskom razdoblju ali i ljeti kod nestabilnijeg vremena, a Sudar sa životinjom kroz cijelu godinu ali ovisno o području. Sva tri pokrića su već uključena u Kasko policu. Bez njih, manje štete postaju skupi problemi ako ih nemaš ugovorene.

Za kraj…

Sada kada smo razbili mitove o Kasko osiguranju, razmisli još jednom o kupovini i osiguraj svoje vozilo i novčanik u slučaju da dođe do nezgode prouzročene tvojom krivnjom. Izračunaj cijenu LAQO Kaska i uvjeri se koliko u LAQO osiguranju, Kasko možeš prilagoditi svojim potrebama po tebi prihvatljivoj cijeni. Jer (o)sigurnosti nikada dosta.

Tvoj LAQO

Učitavam sadržaj...