LAQO self care

Kako prijavljujem štetu putem LAQO aplikacije?

Štetu putem LAQO aplikacije prijavljuješ brzo, jednostavno i potpuno digitalno. Trebaš odgovoriti na pitanja, objasniti nam što se dogodilo i priložiti potrebnu dokumentaciju. Ako ti je vozilo oštećeno, trebaš ga i fotografirati. Ako je sve na broju, ubrzo ti šaljemo iznos ponude. Ako je u pitanju oštećeno vozilo koje se može popraviti, na izbor ti nudimo i popravak u servisu.

Moram li imati instaliranu LAQO aplikaciju?

Ne. Aplikacija je najbrži i najjedostavniji način, ali štetu možeš prijaviti i preko LAQO web portala.

Što ako zaboravim lozinku?

Ako zaboraviš lozinku, ne brini se. Upute za promjenu lozinke poslat ćemo ti na e-mail.

Gdje mogu provjeriti sve svoje račune i police?

Sve svoje račune i police možeš pronaći na svom računu u LAQO aplikaciji ili na LAQO web portalu.

Što ako želim razgovarati s pozivnim agentom, komu se trebam obratiti?

Ako želiš kontaktirati s našim LAQO agentom, možeš to učiniti slanjem e-maila na info@laqo.hr, javiti nam se putem WhatsAppa, Vibera ili Messengera ili nas nazvati na 072 072 072.

Kako mogu promijeniti osobne podatke na polici?

Svoje osobne podatke možeš promijeniti u LAQO aplikaciji ili na LAQO web portalu na stranici Moji podaci.

Imaš pitanja? Tu smo.

Javi nam se na chat, pošalji nam e-mail ili nas nazovi.