Obvezno
Što sve utječe na cijenu moje police?
Mogu li osigurati motocikl, teretno vozilo ili radni stroj?
Vrijedi li moje Obvezno osiguranje i u inozemstvu?
Da, tvoje LAQO Obvezno osiguranje vrijedi u svim državama članicama Sustava zelene karte.
Mogu li otkazati policu osiguranja nakon kupnje?
Što se događa s policom u slučaju prodaje vozila?
Ako prodaš vozilo, polica Obveznog i/ili Kasko osiguranja postaje vlasništvo novog vlasnika vozila.
Mogu li kupiti samo Kasko osiguranje bez Obveznog?
Što pokriva Kasko basic dodatno pokriće?
Kako funkcionira Zaštita bonusa?
Mogu li naknadno ugovoriti dodatne opcije i Kasko?
Vrijedi li polica Obveznog osiguranja ako vozilom ne upravlja ugovaratelj?
Da, polica Obveznog osiguranja vrijedi i za vozača koji uz suglasnost vlasnika upravlja vozilom.
Koja je razlika između Obveznog i Kasko osiguranja?
Ako prometna nezgoda nastane tvojom krivnjom, Obvezno osiguranje pokriva troškove popravka tuđih stvari i vozila te nematerijalnu štetu nanesenu drugim osobama. Primjerice, ako skriviš sudar i oštetiš nečije vozilo, troškovi popravka tuđeg vozila naplatit će se iz tvog obveznog osiguranja. Ako nemaš Kasko, a i tvoje je vozilo oštećeno u sudaru, popravak ćeš morati platiti sam/sama. Osim štete na tvom vozilu nastale prometnom nezgodom, Kasko pokriva i štetu nastalu krađom ili provalom, padom predmeta, snijega ili dijela zgrade, olujom, poplavom ili bujicom, požarom, tučom, udarom groma i dr.
Koje dodatne opcija osiguranja postoje u LAQO osiguranju?
U LAQO osiguranju nudimo ti sljedeće dodatne opcije: Vuča i asistencija, Vozač i putnici, Lom stakla, Zaštita bonusa, Tuča, Kasko basic i Sudar sa životinjom.
Čemu služe dodatne opcije osiguranja?
Mogu li prijaviti štetu po svojoj polici Obveznog osiguranja?
Ne ako se radi o šteti na stvarima ili o tjelesnim povredama koje si pretrpio/la kao vozač. Naime, štetu po tvojoj polici Obveznog osiguranja prijavljuje vlasnik oštećenog vozila ili imovine. Štetu po svojoj polici možeš prijaviti ako imaš ugovorene dodatne opcije ili kasko osiguranje ili ako si pretrpio tjelesne povrede kao putnik u vozilu.
Ako uzrokujem prometnu nezgodu, po čijoj se polici prijavljuje šteta?
Ako prometna nezgoda nastane tvojom krivnjom, šteta se prijavljuje po polici tvog Obveznog osiguranja. Štetu uglavnom ne prijavljuješ ti, nego oštećenik. Ako imaš Kasko osiguranje, štetu možeš prijaviti po svojoj kasko polici ili po dodatnom pokriću Kasko basic koje možeš ugovoriti uz policu obveznog osiguranja.
Kada mi je potrebna Zelena karta?
Zelena karta ti nije potrebna za ulazak na područje bilo koje države članice Europske unije odnosno Europskog gospodarskog prostora (EU + Island, Lichtenstein, Norveška) te Andore, Sjeverne Makedonije, Srbije i Švicarske. No preporučamo ti da je ipak imaš sa sobom jer je potrebna u slučaju prometne nesreće budući da sadrži sve podatke koje je potrebno dati drugim sudionicima nesreće i policiji.
Za ulazak u ostale države članice Sustava zelene karte: Albaniju, Azerbajdžan, Bjelorusiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Iran, Izrael, Maroko, Moldaviju, Rusiju, Tunis, Tursku i Ukrajinu, potrebno je predočiti valjanu Zelenu kartu u elektronskom ili papirnatom obliku.
Zelenu kartu možeš pronaći na svojem emailu i u LAQO aplikaciji zajedno s osiguranjem.
Kako mogu ugovoriti dodatnu opciju Sudar sa životinjom?
Za ugovaranje dodatne opcije Sudar sa životinjom potrebno nas je kontaktirati na info@laqo.hr ili nam se javi na Whatsapp, Viber i Messenger, a možeš nas kontaktirati i na 072 072 072.
Postoji li limit za vuču i asistenciju?
Vuča i asistencija omogućuje ti neograničen broj pomoći (popravka vozila) na cesti i prijevoza vozila do mjesta prebivališta kad vozilo nije moguće popraviti na licu mjesta.
Što je pokriveno Vučom i asistencijom?
Pokriveni su slučajevi:
- kvar
- prometna nesreća
- nepažnja pri rukovanju (npr. natočeno pogrešno gorivo)
- tehnička neispravnost
- drugi vanjski utjecaji odnosno oštećenja na području Europe
- obavezno je zvati Oryx kontakt centar na broj: 0800 0400
- za pozive iz inozemstva, potrebno je nazvati Oryx broj: +385(1) 6269 870.
Koji je limit u opciji Lom stakla?
LAQO ti pokriva naknadu za popravak ili zamjenu stakla u iznosu do 300 EUR.
Koji je limit opcije Tuča?
Pokrivamo sve potrebne popravke do iznosa 929,06 EUR za neograničen broj slučajeva.
Kasko
Što je sudjelovanje u šteti?
Zašto je pri ugovaranju Kaska potrebno priložiti fotografije vozila?
Što ako nakon ugovaranja Kaska ne pošaljem fotografije vozila u zadanom roku?
Koja je maksimalna starost vozila koje se može osigurati Kaskom?
Mogu li kupiti samo Kasko bez Obveznog?
Je li cijena različita ako se koristim vozilom kao taksijem?
Po čemu se razlikuju Kasko basic i Kasko?
Gdje sve vrijedi LAQO Kasko?
LAQO Kasko vrijedi na području Republike Hrvatske i u ostalim zemljama članicama Sustava zelene karte.
Asistencija
Što napraviti u slučaju kvara?
Ako ti se pokvari vozilo, a imaš ugovorenu dodatnu opciju Vuča i asistencija, kontaktiraj Oryx centar na broj 0800 0400
Koji je broj Oryx kontakt centra?
Besplatni je broj Oryx kontakt centra 0800 0400, a za pozive iz inozemstva +385(1) 2900 312
Koje područje pokriva Vuča i asistencija?
Mogu li ugovoriti Vuču i asistenciju za motocikl?
Vuču i asistenciju nije moguće ugovoriti za motocikle.