Jedno veliko HVALA

17. svibnja, 2021.

dsf8991_1_1_w1940_7fcdb42edc.jpg

Nakon samo šest mjeseci na tržištu, u našim uredima ponosno mjesto zauzimaju već tri kipića koja simboliziraju priznanja iz struke za više različitih aspekta našeg poslovanja.

I zbog toga svima želimo vam reći: Hvala.

Otkako smo krenuli u projekt nije bilo prostora kompromisu, a najvažnije nam je jednostavno, razumljivo korisničko iskustvo koje je svima jasno i lako za korištenje. Svaki korak koji nas je vodio naprijed prema lansiranju proizvoda na tržište, a to je praksa koju njegujemo i nakon izlaska na tržište, vođen je jednim pitanjem: je li to relevantno za krajnjeg korisnika? Zbog tog pitanja napravili smo više od 60 izmjena na svim dodirnim točkama s korisnikom: na webshopu, aplikaciji, komunikaciji,…

 

Možete zamisliti koliko je zato prva od spomenute tri nagrade razveselila naš tim. Dobili smo ni manje ni više nego prestižnu nagradu CX.hr portala za najbolje korisničko iskustvo. Nagrade se dijele najboljima s ciljem podizanja svijesti o važnosti vrhunskog korisničkog iskustva i njegovom utjecaju na uspješnost kompanije. Zahvalni smo što je stručni žiri naš brz, jednostavan i 100% digitalan pristup prema korisnicima prepoznao tako značajnim, posebice u izazovnoj 2020. godini koja je potaknula ubrzanu digitalizaciju na cijelom tržištu.

 

A da bi veselje bilo još i veće, gore spomenuti portal dodijelio nam je još jednu nagradu i to onu za najbolji call centar do 30 ljudi. Kao digitalan lider intenzivno radimo na stvaranju digitalnog tržišta kroz edukaciju i pomoć korisnicima koji imaju želju kupiti digitalno ali nisu još vični digitalizaciji. I tu naš call centar stoji na raspolaganju kako bi odgovorio na sva pitanja i pomogao kako u procesu kupnje tako i u ostalim selfcare procesima. U razgovoru s vama proveli smo preko 140.000 minuta, što iznosi 97 dana. Poruke koje smo s vama izmijenili na našem Facebook i Instagram profilu, WhatsAppu i Viberu broje se u desecima tisuća. Kada to stavimo u perspektivu postojanja LAQO kao branda, pokazuje da stvarno stojimo iza: Stalo nam je što mislite o nama.

 

No, u našem uredu stoji još jedan kipić, Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) u kategoriji digitalne komunikacije za best digital PR projekt: lansiranje prvog hrvatskog 100 posto digitalnog osiguranja. Osim što smo ponosni na cijeli tim, ovim putem moramo još jednom reći hvala i žiriju što su prepoznali vrijednost novog proizvoda, komunikacijske strategije, kao i ostvarenih rezultata u samo nekoliko mjeseci od lansiranja.

 

Svjesni smo da je ovo tek početak te da je pred nama period konstantnog učenja i poboljšavanja kako bi opravdali vaše povjerenje ali se obvezujemo da ćemo i dalje u svojem poslovanju prvenstveno uzimati u obzir vaše mišljenje i potrebe. Za kraj, imamo jednu molbu za vas, a to je da nam držite palčeve jer smo ušli u finale Effieja, iznimno važne nagrade u oglašivačkoj industriji u kategoriji financijskih usluga. Uz to, finalisti smo  u čak četiri kategorije za  međunarodno priznatu digitalnu nagradu MIXX- best brand awareness kampanja, best tech innovation, best app i best website. Jesmo li dobili ili ne znat ćemo u lipnju, a dotad ćemo svaki dan raditi na tome da vam pružimo što bolje iskustvo digitalne kupovine police.

Napokon 100% digitalno osiguranje vozila

Do ponude stižeš u trenu. Do osiguranja još i brže.

Unesi registraciju

Učitavam sadržaj...