Putovanje kroz posao LAQO agenta

Luka Habunek |2. ožujka, 2022.

luka_habunek_w1940.png

Svaki trenutak je novi izazov, ali i novo zadovoljstvo kad nekome pomogneš

Prije same online kupovine klijenti se često okreću prema bližnjima za mišljenje i provjeravaju isplativost kupnje na različite načine. LAQO agenti baš ovdje imaju veliki zadatak: svakom korisniku se trude približiti LAQO osiguranje na pravi način i stvoriti prijateljsku atmosferu. Najizazovnije je izbjeći tu barijeru da smo online osiguranje, a ne lice u lice. Internet kupovinu više ne koriste samo mladi i digitalno pismene osobe, nego ljudi svih dobnih skupina iz doslovno svakog dijela Hrvatske. To je i onaj lijepi dio posla LAQO agenta, što u jednom trenutku pričaš s Ivanom iz Poreča i trudiš se uhvatiti njegov dijalekt i neku riječ kako bi se povezali, a tri minute kasnije već dijeliš iskustvo s Josipom iz Osijeka.

Od prvog poziva do kupljene police osiguranja

Kako bi dobili cijenu police osiguranja, korisnici se javljaju kako njima najviše odgovara: telefonom, emailom, WhatsApp ili Viber aplikacijom ili putem društvenih mreža. Trudimo se biti maksimalno efikasni i prilagođavamo se svakom korisniku.

Kod prvog koraka se najčešće susrećemo s dvije situacije. Jedna je s klijentima koji nazovu i kažu: „Moje osiguranje je 1.200 kn, koliko bi koštalo kod vas?“. Podsjećamo ih koji sve faktori utječu na izračun cijene osiguranja koje je potrebno ispuniti kako bismo mogli svakom klijentu predočiti što točniju ponudu. Onda imamo drugu situaciju gdje korisnici smatraju da imamo sve podatke i povijest vozila u sustavu. Često se znamo našaliti da imamo čarobni štapić i sve odmah napravimo bez ikakvih podataka u par poteza.

S ciljem pronalaska idealne kombinacije pokrića i cijene s korisnikom prolazimo što je prošlih godina imao ugovoreno. Ovaj korak je najduži jer nam klijent mora ispričati životni put svog vozila, dosadašnja iskustva kao vozača i želje za novo osiguranje. Moramo biti pažljivi jer se često dogode situacije u kojima netko iz obitelji zove u ime druge osobe pa potrebni podaci budu ili neispravni ili nepotpuni.

Ako se stranka odluči za ugovaranje osiguranja ili slanje ponude za osiguranje, sve odmah šaljemo na email. Ukoliko se klijent ne osjeća sigurno s online kartičnim plaćanjem i pokušava izbjeći takav način uplate, zajedno s njim tražimo alternativna rješenja plaćanja u nizu mogućnosti koje dajemo na raspolaganje.

Susrećemo se i s novostima koje utječu na online kupovinu. Zbog pandemije broj online transakcija je drastično porastao te dolazi do promjene samog načina plaćanja i sigurnosnih protokola. Banke uvode obaveznu autorizaciju bez koje nije moguće odraditi plaćanje, tako da smo bili primorani postati stručnjaci za naplate jer svaka banka ima svoj način autorizacije. Kroz pouzdani i prijateljski pristup pomažemo i usmjerujemo klijenta kroz svaki korak autorizacije i plaćanja. Sve su to svakodnevni izazovi u svijetu digitalnog osiguranja i svakodnevna škola iz koje uvijek nešto novo naučimo.
 

Kupnjom osiguranja naše druženje tek počinje..

Kada korisnik napravi plaćanje i dobije osiguranje na svoju email adresu, dolazi do veselja s obje strane slušalice. Tu naš posao ne završava, dapače tek počinje. Uz svoju policu osiguranja korisnik ima LAQO aplikaciju s nagradnim programima i dodatne digitalne prednosti u svom mobitelu. A ako dođe do štetnog događaja, stojimo uvijek na raspolaganju da zahtjev što prije riješimo kako bi korisnik imao sve informacije i adekvatnu podršku.

Napokon 100% digitalno osiguranje vozila

Do ponude stižeš u trenu. Do osiguranja još i brže.

Unesi registraciju

Učitavam sadržaj...