Prvo osiguranje u regiji s programatskom DOOH kampanjom!

28. studenog, 2024.

Ponovno smo pomaknuli granice digitalnog oglašavanja! Prvi u Hrvatskoj i regiji u industriji osiguranja pokrenuli smo programatsku DOOH (Digital Out of Home) kampanju, koja nam omogućava da te dosegnemo u pravom trenutku – recimo, dok čekaš na semaforu.

Što je programatska DOOH kampanja?

Radi se o pametnom korištenju digitalnih vanjskih ekrana, uz tehnologiju koja nam omogućava precizno ciljanje tvoje pažnje u stvarnom vremenu. U suradnji s agencijom 404 i Go2Digital partnerom, pokrenuli smo kampanju na 10 najboljih lokacija u Zagrebu, tamo gdje je koncentracija vozača i pješaka najveća.

Zašto je ovo važno?

Programatski pristup znači više od 100 milijuna prikaza i komunikaciju s vama, našim korisnicima u trenucima kada vam je pažnja na vrhuncu. Naša kampanja već sada daje sjajne rezultate i još jednom potvrđuje LAQO kao digitalnog lidera u osiguranju.

Što dalje?

Ovo je tek početak! Očekuj još inovacija gdje nas možeš vidjeti jer smo odlučni da ti pokažemo kako osiguranje može biti jednostavno, brzo i skroz prilagođeno korisnicima.

Pročitaj što su mediji pisali o nama: 

1. https://www.media-marketing.com/vijesti/laqo-prvi-u-u-industriji-osiguranja-napravio-programatsku-dooh-kampanju/

2. https://www.jutarnji.hr/promo/laqo-prvi-u-u-industriji-osiguranja-napravio-programatsku-dooh-kampanju-15527088

3. https://www.vecernji.hr/vijesti/laqo-prvi-u-u-industriji-osiguranja-napravio-programatsku-dooh-kampanju-1819285

4. https://www.poslovni.hr/kompanije/laqo-prvi-u-u-industriji-osiguranja-napravio-programatsku-dooh-kampanju-4462841

5. https://www.24sata.hr/promo-sadrzaj/laqo-prvi-u-u-industriji-osiguranja-napravio-programatsku-dooh-kampanju-1018572

Vidimo se na ekranima – vanjskim i onim na tvom mobitelu!

 

Tvoj LAQO 

Napokon 100% digitalno osiguranje vozila

Do ponude stižeš u trenu. Do osiguranja još i brže.

Unesi registraciju

Učitavam sadržaj...