Digitalizacija. Najčešći buzz ovog vremena. No LAQO ipak nije samo buzz.

Ana Zovko |10. veljače, 2021.

ana_w1940_e2e0562eda.jpg

Epidemiološka kriza značajno je ubrzala proces digitalizacije industrije osiguranja, ali i bez aktualnih kriza, promjene u navikama i potrebama klijenata, sve veća očekivanja te brze promjene trendova dovele su do toga da osiguratelji intenzivno ulažu u digitalizaciju.

Prema McKinseyevim podacima, u insurtech tvrtke na globalnoj je razini  od 2012. investirano preko 10 milijardi dolara.

Ako promatramo konzervativnost industrije kroz stupanj digitalizacije, hrvatsko tržište osiguranja ne samo da zaostaje u digitalizaciji u odnosu na zemlje CEE, već je i u odnosu na ostale industrije u našoj zemlji (banke, telekomi…) najmanje digitalizirano. I naravno, Croatia Osiguranje, kao lider na tom tržištu, odlučilo ga je modernizirati.

 

Prošla godina cijelom je timu bila izuzetno izazovna, ali činjenica da radimo nešto što će osuvremeniti cijelu industriju bila je jača od svih izazova. Uspješno smo, u samo 10 mjeseci, lansirali naš 100% digitalni brand LAQO te se pozicionirali u društvo modernih digitalnih insurtech brandova u svijetu.

Danas kad razmislim što je bio ključ našeg uspjeha da u tako kratkom roku lansiramo moderni digitalni brand, mogu izdvojiti tri ključne stvari:

  • Ozbiljna podrška našeg CEO-a, Davora Tomaškovića, te članova Uprave i menadžmenta kojima je projekt digitalizacije jedan od strateških prioriteta. Mislim da bez toga ovaj projekt ne bi ugledao svjetlo dana.
  • Fenomenalan tim koji se sastojao od dva svijeta: mladih digitalaca iz drugih industrija (čak su se neki i vratili u Hrvatsku zbog ovog projekta) koji su donijeli svježi pogled u kompaniju i odličnog tima internih stručnjaka iz osiguranja koji su svojim znanjem i stručnošću osigurali da, unatoč tome što smo drastično promijenili procese, ostanemo unutar zakonskog i regulatornog okvira.
  • Jasan fokus na korisničko iskustvo - na korisničkoj strani nije bilo kompromisa. Na to smo najviše ponosni. Najlakše je nacrtati jednostavan, digitalni proces, bez puno klikova, pravnih tekstova itd, ali ostati dosljedan tome kad krene implementacija tog procesa i ne pristajati na kompromise da bi se olakšao razvoj, e tu većina ovakvih projekata pada. Mi smo uspjeli.

Iza nas su prva 4 mjeseca mladog branda i s ponosom mogu reći da su reakcije naših klijenata fenomenalne! Gotovo svakodnevno dobivamo pohvale klijenata koji su digitalno osigurali svoja vozila, a nerijetko dobivamo i poruke mama čiji mališani obožavaju našeg Pavla Pauqa :).

Do danas je LAQO web posjetilo 410 000 korisnika, 70 000 puta ste pokrenuli LAQO izračun cijene za osiguranje vašeg automobila :), a 40% naših vjernih klijenata aktivno koristi LAQO mobilnu aplikaciju. Skoro dva milijuna  internet korisnika vidjelo je LAQO oglase, a naši YouTube videi imaju preko 1 mil. pregleda. Pročitali ste preko 200 naših postova na društvenim mrežama putem kojih vas educiramo o digitalnom osiguranju, našim ponudama i Pavlovim aktivnostima, a u chatu s vama smo proveli 60 000 minuta :):):):). Spremno smo dočekali i prve prijavljene štete i zaštitili naše klijente i oštećenike stresnim trenucima. Pravovremenom reakcijom našeg LAQO tima svaka prijava obrađena je vrlo kratkom roku Dosad smo već imali preko 50 promjena u digitalnim procesima kupnje i selfcare-a (većina temeljem kvalitetnog feedbacka naših klijenata), a Pauq Pavle lansirao je i 6 uspješnih promotivnih ponuda. Sve u svemu, radi se punom parom u LAQO timu!

Naravno, ovo je tek početak naše priče.

Pred nama je godina puna izazova. Jedan je od glavnih prioriteta podići svijest o digitalnoj kupovini usluga osiguranja te izgraditi digitalno tržište u našoj industriji. Fokusirat ćemo se na uvođenje dodatnih funkcionalnosti i na optimizaciju postojećih korisničkih procesa jer smo stava da uvijek može jednostavnije. Veliku pažnju ćemo usmjeriti i na prevenciju nezgoda. Želimo da se naši klijenti osjećaju sigurno i to nam je prioritet. Razlog tome nije samo povjerenje da će im šteta biti financijski nadoknađena ukoliko se nezgoda dogodi, već i putem edukacije i tehnologije želimo zajedno s našim klijentima maksimalno umanjiti rizik da do nezgode uopće dođe.

I na kraju, u DNK našeg branda zadovoljan je korisnik i to je ultimativni prioritet cijelog LAQO tima! Tu smo kako za naše klijente, tako i za sve one koji nas razmatraju kao opciju.

Napokon 100% digitalno osiguranje vozila

Do ponude stižeš u trenu. Do osiguranja još i brže.

Unesi registraciju

Učitavam sadržaj...