Prijavi štetu s LAQOćom!

6. srpnja, 2022.

šteta_w1940.png

Skupili smo sva pitanja s kojima se kao vozač možeš susresti prilikom prijave štete na svojem vozilu ili vozilu koje je sudjelovalo u nezgodi tvojom krivicom. Nadamo se da će ti pomoći i olakšati situaciju u kojoj se nadamo se, nećeš naći.
 

Kako možeš prijaviti nezgodu s vozilom?

Ako si LAQO osiguranik i imaš Kasko, štetu možeš prijaviti kroz par jednostavnih i brzih koraka unutar same LAQO aplikacije. Ako dođe do prometne nezgode u kojoj si ti kao LAQO korisnik odgovoran za počinjenu nezgodu, druga strana (oštećenik) prijavljuje štetu putem LAQO internet stranice. Štetu se može prijaviti za stvari, vozilo i osobe, ovisno što imaš ugovoreno.

 

1. Što ulazi u prijavu štete po Obveznom osiguranju od automobilske odgovornosti?

Obvezno auto osiguranje propisano je zakonom i pokriva svu štetu koju osigurano vozilo nanese trećim osobama, a LAQO je svojim jednostavnim, brzim i 100% digitalnim rješenjem omogućio online prijavu štete po polici auto odgovornosti, neovisno jesi li LAQO osiguranik ili ne. 

Prijaviti možeš sljedeće:

  • štete nastale na osobama, a one mogu biti tjelesne ozljede, narušavanje zdravlja i smrt
  • štete nastale na imovini treće strane  npr. automobil, stvari, stambene zgrade, ograde, usjevi, …
     

2. Što sve mogu prijaviti po Kasko polici i dodatnim pokrićima za štetu na vozilu?

Ako udariš stupić dok se parkiraš, netko ti provali ili ukrade vozilo ili do prometne nezgode dođe tvojom krivnjom, Kasko osiguranje pokriva štetu na tvom vozilu. 

Možeš prijaviti sljedeće:

  • prometne nezgode (npr. udar, sudar, prevrnuće, iskliznuće…),
  • krađe vozila,
  • pada ili udarca nekog predmeta,
  • pada snijega ili leda ili dijelova zgrade na osigurano vozilo,
  • provale,
  • loma i oštećenja svjetala i zrcala,
  • loma i oštećenja standardno ugrađenih stakala na vozilu,
  • požara,
  • poplave, bujice ili visoke vode,
  • udara groma, oluje, tuče,
  • snježne lavine,
  • pada zračne letjelice
  • sudar sa životinjom.
     

3. Mogu li prijaviti štetu iako nisam LAQO osiguranik?

Ako LAQO osiguranik skrivi nezgodu, najbrži je i najlakši način prijave štete je putem LAQO internet stranice koju možeš pronaći ovdje

Štetu možeš prijaviti potpuno samostalno gdje god se nalaziš. Ne brini se, jednostavno je, a mi te vodimo kroz cijeli proces. Sve 100% digitalno i brzo!
 

4. Što mi je potrebno za prijavu štete?
Svaka vrsta štete je drukčija, ali ne brini, sve upute te čekaju prilikom prijave štete.
Dokumenti potrebni za prijavu štete ovise o vrsti pokrića po kojem se zahtjev postavlja, kao i o vrsti nastale štete. U nastavku ti donosimo popis najčešće dokumentacije: Potrebni dokumenti
 

5. Mogu li izabrati između popravka u servisu i isplate štete na račun?
Da, nakon uspješne obrade štete ti odlučuješ na koji način ćeš sanirati štetu na svom vozilu. Kada pristaneš na ponudu, isplata ide odmah.
 

6. Hoću li dobiti zamjensko vozilo?
Ako imaš Kasko, omogućili smo ti do 5 dana besplatnog korištenja zamjenskog vozila dok je tvoje vozilo na popravku u našem partnerskom servisu.
 

7. Trebam li nacrtati kako je došlo do nastanka štete? 
Svaka skica nesretnog događaja pomaže u bržem rješavanju štete. Kada ćeš nam dostavljati svu potrebnu dokumentaciju, bilo bi dobro da nam pošalješ i skicu, ali naravno ako spletom okolnosti nisi u mogućnosti, nije nužno.
 

8. Kada moram prijaviti štetu? Koliko imam vremena?
Štetu preporučamo prijaviti što prije, a najbolje unutar 3 dana od nastanka događaja. Osim što ćeš brzom prijavom prije ostvariti svoja prava i popraviti nastalu štetu, rana je prijava bitna i zbog lakšeg utvrđivanja činjenica i prikupljanja dokaza o okolnostima i posljedicama događaja. Zastara, osim u iznimnim slučajevima, nastupa nakon isteka roka od 3 godine. Ako je riječ o zahtjevu zbog tjelesnih povreda, preporučamo da ga postaviš nakon završetka liječenja. Tada ćemo moći ispravno utvrditi sve posljedice.
 

9. Tko će mi napraviti procjenu štete?
U LAQO osiguranju možeš biti „sam svoj procjenitelj“. Ako tvoj odštetni zahtjev zadovoljava uvjete za samostalnu procjenu, koristeći LAQO aplikaciju možeš fotografirati svoje vozilo i samostalno napraviti procjenu štete. Ako je riječ o oštećenjima koja nisu samo površinska ili je vozilo je nepokretno, odmah nakon prijave javit ćemo ti se radi organizacije pregleda i procjene štete na lokaciji vozila ili u tebi najbližem LAQO partnerskom servisu.
 

10. Kada trebam zvati policiju?
Policiju trebaš pozvati radi utvrđivanja i osiguranja dokaza o nastanku nezgode. 
To su situacije poput:

  • ako je u nezgodi tko ozlijeđen ili je izgubio život,
  • ako je štetu uzrokovala nepoznata osoba,
  • u slučaju krađe vozila,
  • sudara sa životinjom,
  • eksplozije ili požara,
  • pada snijega ili pada leda sa zgrade
  • pada dijelova zgrade na osigurano vozilo.

U slučaju nastanka materijalne štete, policiju je potrebno pozvati ako je vozilo nije u voznom stanju nakon nezgode. Također kada ne postoji dogovor o okolnostima nastanka prometne nezgode s drugim vozilom, kao i u slučaju da drugi sudionik nije ispunio Europsko izvješće o nesreći ili nije razmijenio podatke o sebi ili vozilu. U slučaju prometne nezgode gdje nije sudjelovalo drugo vozilo obavezno zovite policiju.
 

11. Što ako imam nesreću s vozilom inozemnih registarskih oznaka?

Ako je za prometnu nesreću odgovoran vozač stranih registarskih oznaka, zatraži od vozača kopiju njegove Zelene karte. To je naročito bitno ako vozač nije iz zemlje članice Europske Unije. Zelena karta sadrži potrebne podatke koji će olakšati postupak utvrđivanja osiguravajućeg društva inozemnog vozila. Ako je sudionik iz zemlje članice Europske Unije dovoljni su podaci o osiguravajućoj kući kod koje je osoba osigurana i osnovni podaci za police. Jednaki proces vrijedi i ako je LAQO korisnik odgovoran za nezgodu: napravi kopiju Zelene karte i predaj drugoj strani, tj. proslijedi LAQO policu iz svoje LAQO aplikacije ili putem emaila. U slučaju prometne nezgode u inozemstvu, preporučamo da napraviš isto.
Ovdje možeš saznati više informacija o samoj proceduri i  na koji način saznati koje je društvo za osiguranje u Republici Hrvatskoj korespondent tog stranog društva za osiguranje.

 

12. Kako izbjeći nastanak nove štete? 

Brzina je najčešći uzrok nesreća koje su završile smrću ili teškim tjelesnim ozljedama. Uz brzinu, često su prisutni alkohol, nekorištenje sigurnosnog pojasa te uporaba mobitela za vrijeme vožnje. Korištenje mobitela u vožnji ujedno je i najčešći razlog stradavanja u prometu. Zbog svega navedenog, LAQO kao prvo digitalno osiguranje u Hrvatskoj pokrenulo je program prevencije LaqoPrevent  i omogućuje svim LAQO korisnicima korištenje jedinstvenih inovativnih rješenja s ciljem dodatne zaštite. Prva inicijativa u sklopu programa LaqoPrevent  promiče sigurnu vožnju i odgovorno ponašanje u prometu korištenjem telematike – tehnologije koja omogućuje da svaki korisnik prati i korigira svoje ponašanje u prometu. Prati se način vožnje, prekomjerna brzina, naglo kočenje i skretanje i korištenje mobitela tijekom vožnje.

Sretan put!

 

Tvoj LAQO tim

Napokon 100% digitalno osiguranje vozila

Do ponude stižeš u trenu. Do osiguranja još i brže.

Unesi registraciju

Učitavam sadržaj...